EMOCE, víc než ROZUM
Nemáte rádi nudné přednášky? My taky ne.
Vývoj cen nemovitostí a reposazeb, GDPR, AML, ZRZ, bla, bla, bla…Nebylo toho už dost? Proč makléři nepracují s emocemi zájemců, i když právě ty jsou nejsilnějším, a v důsledku jediným prodejním nástrojem?
Jak pracovat se strategií a jednotlivými aspekty prezentace pro dosažení nejlepších výsledků?
Co můžete udělat proto, aby se vaše služba stala nezapomenutelným zážitkem pro kupující i prodávající? Dobře nastavená prodejní cena, obchodní kvality makléře, povedená prezentace…To už je stará známá. Co když ale existuje rovina prodeje, která se neškolí na realitních akademiích a už vůbec o ní není řeč na konferencích a v panelových diskusích? Přijďte s Tadeášem objevit fenomén, který vám pomůže nemovitosti nabírat, prezentovat, ale především prodávat efektivněji, rychleji a s lepšími výsledky. Lidi totiž nakupují očima a srdcem – a my můžeme emoce v divácích vzbudit, rozdmýchat…nasměrovat?Vybavíte si slavný slogan společnosti Apple „Think different“? Až budete z přednášky odcházet, věříme, že se na svět budete dívat podobně, jako Craig Tanimoto, který má slavnou reklamní kampaň Applu na svědomí.
Vývoj cen nemovitostí a reposazeb, GDPR, AML, ZRZ, bla, bla, bla…Nebylo toho už dost? Proč makléři nepracují s emocemi zájemců, i když právě ty jsou nejsilnějším, a v důsledku jediným prodejním nástrojem?
Jak pracovat se strategií a jednotlivými aspekty prezentace pro dosažení nejlepších výsledků?
Co můžete udělat proto, aby se vaše služba stala nezapomenutelným zážitkem pro kupující i prodávající? Dobře nastavená prodejní cena, obchodní kvality makléře, povedená prezentace…To už je stará známá. Co když ale existuje rovina prodeje, která se neškolí na realitních akademiích a už vůbec o ní není řeč na konferencích a v panelových diskusích? Přijďte s Tadeášem objevit fenomén, který vám pomůže nemovitosti nabírat, prezentovat, ale především prodávat efektivněji, rychleji a s lepšími výsledky. Lidi totiž nakupují očima a srdcem – a my můžeme emoce v divácích vzbudit, rozdmýchat…nasměrovat?Vybavíte si slavný slogan společnosti Apple „Think different“? Až budete z přednášky odcházet, věříme, že se na svět budete dívat podobně, jako Craig Tanimoto, který má slavnou reklamní kampaň Applu na svědomí.
Začněte „Myslet jinak“.
#tudyvedecesta
#vbarakujsmedoma“
Videozáznam:
Fotogalerie: